تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1403 |
زمان مطالعه: 8 دقیقه

شیائومی یکی از برندهای فناوری مطرح جهان است که در دهه‌ی گذشته با تولید محصولات مختلف و با کیفیت، جایگاه خود را در بازار جهانی به دست آورده است. این شرکت چینی با تولید گوشی موبایل‌ هوشمند، لوازم جانبی مختلف توانسته است توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان در سطح جهان را به خود جلب کند. این روزها تلفن‌های همراه شیائومی طرفداران زیادی در بازار موبایل ایران پیدا کرده است. به همین دلیل در این مطلب به راهنمای جامع خرید گوشی شیائومی خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید گوشی شیائومی

 

گوشی شیائومی تا ۵ میلیون

گوشی شیائومی POCO C40

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO C40 ظرفیت 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

یکی از بهترین مدل‌های ارزان قیمت شیائومی گوشی پوکو C40 است. این موبایل با تراشه JLQ JR510 تولید و روانه باز شده که قدرت مناسبی در بین گوشی‌های قیمت پایین دارد. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم است. در کل برای انجام کارهای روزمره یا استفاده از بازی و برنامه‌های سبک بسیار مناسب است. در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی خوب از بدانید ظرفیت باتری این موبایل شیائومی 6000 میلی‌آمپرساعت است و شارژدهی خوبی دارد. این موبایل با نمایشگر 6.71 اینچی به اضافه دوربین دو گانه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل از دیگر ویژگی‌های این موبایل هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

این موبایل هم در دسته گوشی‌های ارزان قیمت شیائومی قرار می‌گیرد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus با تراشه MediaTek Helio G36 تولید شده و درکنار حافظه 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی کیفیت قایل قبولی را نسبت به قیمت پایین گوشی ارائه می‌دهد. این موبایل 192 گرم وزن دارد. نمایشگر 6.52 اینچی آن با رزولوشن خوبی تولید شده که برای تماشای عکس و فیلم‌هایی که ایجاد کرده‌اید بسیار خوب عمل می‌کند. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 60 هرتز است. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپری آن در حالت نرمال حدود یک روز و نیم شارژدهی خواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A

این گوشی شیائومی یکی از ارزان ترین موبایل‌ های بازار ایران است. تراشه آن MediaTek Helio G25 بوده و با یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکاسی کیفیت قابل قبولی دارد. نمایشگر 6.53 اینچی آن رزولولشن و نرخ تصویر خوبی دارد و درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه 81.1 درصد است. حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی محسوب می‌شود. این موبایل طراحی بسیار زیبایی دارد. در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی به چند مدل جذاب‌تر هم اشاره خواهیم کرد.

گوشی شیائومی تا 6 میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C65

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C65

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C65  با تراشه قوی MediaTek MT6769Z Helio G85 روانه بازار شده است. این موبایل 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که برای ذخیره اپلیکیشن‌ها یا فایل‌های مختلف شخصی مقدار خوبی محسوب می‌شود. رم 6 گیگابایتی آن هم سرعت مناسبی در اجرای این اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده است. این گوشی شیائومی دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 0.08 مگاپیکسل است که کیفیت بسیار خوبی در عکاسی و فیلم‌برداری ایجاد خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های خوب این موبایل می‌توان به طراحی و جنس خوب بدنه، وزن سبک و صفحه نمایش 6.74 اینچی با رزولوشن بالای آن اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C

گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C

شما با مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی همراه ما هستید و ما یک گوشی اقتصادی و قدرتمند را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم. بله گوشی موبایل شیائومی Redmi 12C که دارای یک تراشه خوب یعنی Mediatek MT6769Z Helio G85 است. این موبایل با رم 6 گیگابایتی عرضه شده که سرعت خوبی در تبادل اطلاعات گوشی شما خواهد داشت.

برای ذخیره نرم‌افزار و بازی هم مشکل خاصی نخواهید داشت. چون ظرفیت حافظه داخلی این موبایل 128 گیگابایت است که برای ذخیره هر اطلاعاتی با هر حجمی مناسب است. سایز صفحه نمایش این موبایل 6.71 اینچ است و رزولوشن بسیار خوبی دارد. دوربین این موبایل 50 مگاپیکسل + 0.08 مگاپیکسل است که برای عکاسی و فیلم‌برداری در سطح متوسط عالی عمل می‌کند.

گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13C

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13C

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13C با تراشه MediaTek MT6769Z Helio G85 و رم 8 گیگابایت روانه بازار شده است و سرعت فوق‌العاده‌ای در اجرا و استفاده بازی و نرم‌افزار دارد.

اما این ویژگی‌ها با ظرفیت بالای حافظه داخلی یعنی 256 گیگابایت تکمیل می‌شود. این گوشی موبایل با طراحی و جنس بدنه بسیار مناسبی تولید می‌شود و درمقابل ضربه و خط و خش هم مقاومت بالایی دارد. صفحه نمایش 6.74 اینچی با وضوح تصویر بالایی ساخته شده که برای انجام بازی در موبایل بسیار مناسب است. اگر در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به دنبال یک گوشی ارزان ولی بسیار کاربردی هستید، این موبایل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های خوب این موبایل ظرفیت 5000 میلی‌آمپری باتری آن است که شارژدهی خوبی برای کاربر خواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12

redmi-12-256gb-8gb-xiaomi-mobile-black

گوشی شیائومی مدل Redmi 12 با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی روانه بازار شده است. این موبایل کیفیت بسیار خوبی نسبت به قیمت پایین آن دارد. صفحه نمایش این موبایل 6.79 اینچ بوده و زن آن 198.5 گرم است. این گوشی با پردازنده MediaTek Helio قدرت و سرعت مناسبی برای پردازش داده‌ها داشته و سرعت خوبی در اجرای روان و راحت هر اپلیکیشن دارد. ظرفیت باتری این موبایل 5000 میلی‌آمپر است که مقدار خوبی برای شارژدهی گوشی محسوب می‌شود. دوربین این موبایل از نوع سه گانه 50+80+2 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است و کیفیت خوبی در فیلم‌برداری و عکاسی خواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

در ادامه نکاتی در مورد راهنمای جامع خرید گوشی شیائومی، به موبایل شیائومی مدل Poco M5s می‌رسیم. این موبایل 256 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی دارد که برای ذخیره هر اپلیکیشن و بازی مقدار بسیار خوبی است. در ساخت آن از تراشه Helio G95 در کنار رم 8 گیگابایت استفاده شده که سرعت این گوشی در حین استفاده از نرم‌افزارهای مختلف را افزایش می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی داشتن 5000 میلی‌آپر ساعت است که شارژدهی بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 دارای تراشه Qualcomm SM4375 Snapdragon 4 Gen 1 است که قدرت پردازش بسیار بالای در بین گوشی‌های میان رده شیائومی دارد. رم این موبایل 8 گیگابایت بوده که برای بالا بردن سرعت گوشی به خوبی عمل می‌کند و همزمان چند اپلیکیشن را با بهترین سرعت اجرا می‌کند. از طراحی جذاب این گوشی در کنار جنس قاب پلی‌کربنات و روکش مات آن نباید غافل شویم که زیبایی آن را دوچندان کرده است. باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی هم شارژدهی بسیار خوبی دارد که یک نکته مثبت در ساخت این گوشی محسوب می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

در حین مرور راهنمای خرید گوشی شیائومی بهتر است به گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S هم نگاهی داشته باشیم. این گوشی با تراشه Mediatek Helio G96 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 روانه بازار شده است. یک گوشی میان‌رده که با قدرت یک گوشی پرچمدار عمل می‌کند.

این موبایل دارای دوربین سه گانه 108+8+2 مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری دارد. صفحه نمایش این موبایل 6.43 اینچ بوده که با نرخ نوسازی 90 هرتز تجربه بسیار خوبی در حین بازی کردن ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌هاهی خوب این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپری آن اشاره کرد که شارژدهی بسیار بالایی دارد. همچنین طراحی بسیار زیبا و جنس مقاوم قاب این گوشی هم به جذابیت‌های آن افزوده است.

گوشی شیائومی تا ۱۲ میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

poco-m6-pro-8-256gb-xiaomi-mobile-black-color

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G با تراشه MediaTek Helio G99 Ultra ساخته شده است که قدرت پرادازش بسیار بالایی دارد. این ویژگی در حین انجام بازی کامپیوتری کمک زیادی به شما خواهد کرد. ظرفیت رم این گوشی 8 گیگابایت است که به اجرای همزمان چند اپلیکیشن و بالا بردن سرعت اجرای آن‌ها کمک زیادی می‌کند. در مجموع میتوان گفت این گوشی جز بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب هم خواهد بود.

این گوشی 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد که فضای مناسبی برای ذخیره هر بازی، نرم‌افزار یا ویدئو محسوب می‌شود. جنس بدنه این گوشیدر مقابل ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. دوربین سه گانه این موبایل شیائومی 64+8+2 مگاپیکسل بوده که کیفیت خوبی در عکاسی و فیلم‌برداری ارائه می‌دهد. صفحه نمایش 6.67 اینچی آن با نرخ تصویر 120 هرتز، یک گزینه عالی برای انجام بازی‌های مختلف در سطح حرفه‌ای خواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro

در این مرحله از مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro خواهیم رسید. این موبایل با تراشه Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 وارد بازار شده است که آن را در جمع غول‌های میان رده شیائومی قرار داده است. رم این گوشی 8 گیگابایت بوده که برای بالا بردن سرعت کلی گوشی و اجرای خوب و همزمان چند اپلیکیشن بسیار خوب عمل می‌کند. این موبایل با حافظه داخلی 256 گیگابایت ساخته شده که مقدار مناسبی برای نصب انواع بازی و اپلیکیشن خواهد بود. حالا به بخش دوربین‌ها می‌رویم، جایی که در ابتدا با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نشان داده می‌شود.

دوربین‌های اصلی این گوشی هم از نوع سه گانه با رزولوشن 108+8+2 مگاپیکسل ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به داشتن شبکه ارتباطی 5G و باتری با ظرفیت بالا اشاره کرد.

گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G

در ادامه راهنمای جامع خرید گوشی شیائومی به سراغ موبایل شیائومی مدل Poco M6 Pro 4G خواهیم رفت. این موبایل با تراشه قدرتمند MediaTek Helio G99 Ultra تولید شده است. ظرفیت حافظه داخلی آن یک ویژگی مهم محسبو می‌شود، جایی که 512 گیگابایت در اختیار شما قرار گرفته تا هر اپلیکیشن، بازی یا فایلی را در آن ذخیره کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی رم 12 گیگابایتی آن بوده سرعت انجام عملیات در سیستم موبایل را افزایش داده است. این موبایل دارای گوشی سه گانه 64+8+2 مگاپیکسل است که برای ثبت لحظات مهم کیفیت بسیار بالایی دارد. وزن این گوشی 179 گرم است. همچنین باتری آن با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ ساعت زمان زیادی شارژدهی خواهد داشت. در آخر می‌رسیم به صفحه نمایش 6.67 اینچی این موبایل که با نرخ تصویر 120 هرتز کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G

موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro با تراشه MediaTek Dimensity 1080 و کارت گرافیک Mali-G68 MC4 ساخته رو روانه بازار شده است. دوربین این موبایل به طور همزمان از 3 لنز استفاده می‌کند. این لنزها با رزولوشن 50+8+2 مگاپیکسل ساخته شده است که کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری خوبی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش این موبایل 6.67 اینچ بوده که با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای انجام بازی‌ها یا تماشای ویدئو در صفحه موبایل بسیار خوب عمل می‌کند. این موبایل با رم 12 گیگابایتی سرعت بسیار بالایی در اجرای یک یا چند اپلیکیشن بصورت همزمان دارد. ظرفیت 256 گیگابایتی حافظه داخلی آن برای ذخیره هر نرم‌افزار یا بازی مناسب است. جنس بدنه و طراحی ظاهری قاب این موبایل هم بسیار مقاوم و جذاب ساخته شده است. در ادامه راهنمای خرید گوشی شیائومی به سراغ یک گوشی خاص خواهیم رفت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

حالا به گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G با 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده که مقدار فضای خوبی برای ذخیره انواع فایل و نرم‌افزار خواهد بود. رم این موبایل 8 گیگابایت بوده که در کنار تراشه MediaTek Helio G99 Ultra سرعت بسیار خوبی در اجرای اپلیکیشن‌های مختلف ایجاد می‌کند.

طراحی ظاهری این گوشی بسیار زیبا و ظریف انجام شده و جنس بدنه آن در مقابل خط و خش بسیار مقاوم است. این گوشی شیائومی دارای دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل است که برای فیلم‌برداری و عکاسی فوق‌العاده از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپری آن اشاره کرد که در بین محصولات معرفی شده در راهنمای خرید گوشی شیائومی شارژدهی بسیار خوبی دارد. 

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6

به یک گوشی بسیار جذاب و کاربردی در راهنمای خرید گوشی شیائومی می‌رسیم. در اولین مرحله طراحی ظاهری گوشی شیائومی مدل پوکو X6 است که توجه هر کاربری را جذب می‌کند. این گوشی با دوربین سه‌گانه 64+8+2 مگاپیکسلی ساخته شده است. حسگر اپتیکال این گوشی امنیت آن را بالا برده است. ظرفغیت حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و رم آن 12 گیگابایت است که هم فضای ذخیره‌سازی خوبی در اختیاز شما قرار می‌دهد و هم سرعت خوبی در تبادل اطلاعات گوشی ایجاد می‌کند. در آخر به تراشه پر قدرت این گوشی می‌رسیم که از Qualcomm SM7435-AB Snapdragon استفاده شده و قدرت پردازش بسیار بالایی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G

در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به گوشی شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G این موبایل هم با یک پردازنده بسیار قوی یعنی MediaTek Helio G99 Ultra تولید و روانه باز شده است.

512 گیگابایت حافظه داخلی دارد که تا سال‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات کافی است. رم 12 گیگابایتی آن کمک زیادی به بالا بردن سرعت گوشی می‌کند. به طوری که همزمان چند اپلیکیشن را بدون افت سرعت استفاده می‌کنید. حالا به سراغ دوربین این گوشی می‌رویم. جایی که دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل آن برای ثبت لحظات مهم به شما کمک زیادی می‌کند. این دوربین کیفیت فیلم‌برداری بسیار خوبی هم دارد. میزان شارژدهی بالای باتری 5000 میلی‌آمپری هم یک ویژگی بسیار مهم در ساخت این گوشی بشمار می‌رود. نمایشگر 6.67 اینچی آن رزولوشن بسیار خوبی دارد و تصویر 120 هرتز، یک گزینه مناسب برای انجام بازی‌های حرفه‌ای است.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 ظرفیت

گوشی شیائومی مدل پوکو X6 با وزن سبک 181 گرمی و طراحی زیبا ساخته و روانه بازار شده است. سنسورهای دوربین این گوشی با رزولوشن 64، 8 و 2 مگاپیکسل ساخته شده است. ظرفیت حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است که برای ذخیره انواع اپلیکیشن و بازی مقدار بسیار مناسبی است. رم 12 گیگابایتی سرعت آن را در حین استفاده از نرم‌افزارهای مختلف افزایش داده است. البته در قسمت سرعت نباید از تراشه قدرتمند Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 هم غافل شویم. این گوشی 2 سیمکارته با صفحه نمایش 6.67 اینچ کیفیت بسیار خوبی از تصاویر را نمایش می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی 89.7 درصد است.

گوشی شیائومی تا 20 میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G

این گوشی در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی جز بهترین‌ها از لحاظ قیمت نسبت به سطح سخت‌افزار قرار می‌گیرد. ظرفیت رم 12 گیگابایتی گوشی به طور همزمان قابلیت اجرای چندین برنامه را خواهد داشت. صفحه نمایش 6.67 اینچی آن کرفیت بسیار خوبی از تصاویر را نمایش می‌دهد. در ساخت این گوشی از دوربین سه گانه 200+8+2 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بسیار خوبی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G  دارای تراشه قدرتمندی است. تراشه مرکزی این گوشی Qualcomm SM7435-AB Snapdragon 7s Gen 2 است که قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 512 گیگابایت بوده که فضای خوبی برای ذخیره کردن فایل‌های مختلف است. در آخر به باتری این موبایل اشاره می‌کنیم 5100 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 با تراشه Qualcomm Snapdragon ۷+ Gen ۲ تولید شده است که قدرت و سرعت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. این گوشی شیائومی 256 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره و نصب قایل‌های یا اپلیکیشن‌های مختلف دارد. رم 12 گیگابایتی این گوشی کمک بسیار زیادی در اجرای سریع و روان بازی‌ها و نرم‌افزارها خواهد کرد و به راحتی میتوانید چند برنامه را به‌طور همزمان استفاده کنید. این گوشی در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی از لحاظ مشخصات فنی بسیار قوی است.

سایز صفحه نمایش آن 6.67 اینچ بوده که با رزولوشن بالا و نرخ رفرش 120 هرتز باعث شده تا این گوشی در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی جز بهترین گزینه‌های گیم قرار بگیرد. باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی زمان شارژدهی بسیار بالایی دارد که در نوع خود یک ویژگی خوب محسوب می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو

این گوشی یک هیولای واقعی است که شباهت زیادی به گوشی پرچمدار شیائومی دارد. بله! گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X6 پرو. حافظه داخلی این گوشی 512 گیگابایت است که برای ذخیره هر بازی و اپلیکیشنی تا سال‌ها پاسخ نیازهای کاربر را خواهد دارد. رم 12 گیگابایتی این گوشی با سرعت فوق‌العاده‌ بالایی تبادل اطلاعات را انجام داده و باعث می‌شود تا بتوانید به طور همزمان چند برنامه را اجرا و استفاده کنید.

دوربین سه‌گانه این گوشی با مشخصات 64، 8 و 2 مگاپیکسلی ارائه شده که باز هم در نوع خود بسیار دقیق و قوی عمل می‌کند. به طوری که به راحتی می‌توانید در شرایط محیطی مختلف با هر مقدار نوری، عکاسی خوب و مناسبی انجام دهید. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است که ظرفیت شارژدهی بسیار بالایی محسوب می‌شود و شما می‌توانید ظرف مدت 45 دقیق آن را به  سرعت شارژ کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G

note 13 pro plus 256gb 8gb xiaomi mobile front view white color

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G هم در راهنمای خرید گوشی شیائومی جز بهترین محصولات است. این گوشی با تراشه قدرتمند Mediatek Dimensity 7200 Ultra و رم 8 گیگابایتی سرعت بسیار بالایی در پردازش و اطلاعات و اجرای روان و سریع اپلیکیشن‌ها دارد. بازی‌های حرفه‌ای را به راحتی و به بهترین شکل اجرا کرده و لذت ببرید. این گوشی برای طرفداران بازی بسیار جذاب خواهد بود. دوربین این گوشی از نوع سه‌گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل است که تجربه بسیار خوبی برای فیلم‌برداری و عکاسی را ارائه می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی قدرتمند 256 گیابایت است.

از دیگر ویژگی‌های خوب این موبایل می‌توان به طراحی زیبای قاب و جنس مقاوم آن اشاره کرد. باتری این موبایل 5000 میلی‌آمپر بوده که شارژدهی فوق‌العاده‌ای دارد.

گوشی شیائومی تا 25 میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus از لحاظ سخت‌افزاری و عملکرد یک هیولای واقعی است که در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به آن می‌پردازیم. این گوشی دارای رم 12 گیگابایتی در کنار تراشه مرکزی Mediatek Dimensity 7200 Ultra است و در پردازش اطلاعات، اجرای روان بازی و اپلیکیشن بسیار خوب عمل می‌کند. این گوشی با 512 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی تا سال‌ها پاسخ نیازهای هر کاربری را برای ذخیره سازی فایل‌ها خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل، باتری 5000 میلی‌آمپری و جنس بدنه مقوم آن اشاره کرد. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ است.

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T

این گوشی با تراشه مرکزی Mediatek Dimensity 7200 Ultra  و گرافیک Mali-G610 MC4 روانه بازار شده است. رم این موبایل شیائومی 12 گیگابایت است به همین دلیل سرعت فوق‌العاده‌ای را در حین استفاده از گوشی و اپلیکیشن‌های خواهید داشت. ظرفیت حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است که مقدار بسیار زیادی برای ذخیره اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف محسوب می‌شود.  صفحه نمایش 6.67 اینچی آن کیفیت بسیار خوبی برای نمایش تصاویر ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T دارای دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده که شارژدهی بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به جنس بسیار خوب قاب و طراحی جذاب آن اشاره کرد.

گوشی شیائومی تا 40 میلیون

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro

یکی از محصولات خوبی که در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به آن می‌پردازیم گوشی موبایل شیائومی مدل 13T Pro است که با تراشه Mediatek Dimensity 9200 ساخته و روانه بازار شده است. این گوشی در بازار موبایل ایران هم طرفداران بسیاری دارد. رم این موبایل 12 گیگابایت و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است. می‌توان گفت این محصول بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری هم خواهد بود.

این موبایل دارای دوربین 50+50+20 پیکسل است و کیفیت فیلم‌برداری و عکاسی بسیار خوبی دارد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی‌آمپری است که شارژدهی فوق‌العاده‌ای دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به 6.67 اینچ آن اشاره کرد که با نرخ بروزرسانی 144 هرتز و رزولوشن بالا کیفیت بسیار خوبی از تصاویر را نمایش می‌دهد.

گوشی شیائومی تا 60 میلیون

گوشی موبايل شیائومی 13Ultra 5G

گوشی موبايل شیائومی 13Ultra 5G

نوبت به این گوشی پرچمدار شیائومی یعنی گوشی موبايل شیائومی 13Ultra 5G می‌رسد. این گوشی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 یک غول واقعی در پردازش اطلاعات گوشی محسوب می‌شود و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد. حافظه رم این گوشی 16 گیگابایت است که سرعتی باور نکردنی را در تبادل اطلاعات گوشی یا اجرای اپلیکیشن و بازی‌های بسیار سنگین ارائه می‌دهد.

ظرفیت حافظه داخلی این پرچمدار شیائومی 512 گیگابایت است. صفحه نمایش این گوشی 6.73 اینچ است که کیفیت بسیار خوبی از تصاویر را نمایش می‌دهد. و اما دوربین! دوربین چهار گانه 50 مگاپیکسل+50 مگاپیکسل+50 مگاپیکسل+50 مگاپیکسل+TOF 3D که می‌توان گفت یک معجره واقی در صنعت موبایل را از لحاظ کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری ایجاد کرده است. ظرفیت باتری این موبایل 5000 میلی‌آمپر است و ساعت‌ها نیاز به شارژ مجدد نخواهید داشت.

گوشی شیائومی تا 110 میلیون

گوشی شیائومی 14Ultra

گوشی شیائومی 14Ultra

در پایان مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی آخرین پرچمدار را معرفی می‌کنیم. گوشی که یک هیولای بزرگ در صنعت موبایل محسوب می‌شود. چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ سخت‌افزار چیزی شبیه به معجزه در ساخت این گوشی رخ داده است.

گوشی شیائومی 14Ultra با تراشه مرکزی بسیار قدرتمند یعنی Qualcomm SM8650-AB Snapdragon 8 Gen 3 روانه بازار شده است. این گوشی 16 گیگابایت مانند سری پرچمدار قبلی 16 گیگابایت رم دارد و هر بازی یا اپلیکیشنی را به بهترین شکل و روان‌ترین حالت اجرا ‌می‌کند. این گوشی با دوربین 50+50+50+50 پیکسلی به اضافه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روانه بازار شده و کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری را در سطح دوربین‌های کاملاً حرفه‌ای بالا برده است.

ظرفیت حافظه این گوشی 512 گیگابایت بوده که مقدار مناسبی برای نصب و ذخیره اطلاعات محسوب می‌شود. باتری این موبایل 5300 میلی‌آمپر ساعت است. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.73 اینچ است که نرخ تصویر و رزولوشن بسیار مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به کیفیت بالای طراحی و جنس بدنه مقاوم آن اشاره کرد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم راهنمای خرید گوشی شیائومی را با ذکر جزییات هر مدل به شما نشان دهیم. خوب هست بدانید برای خرید گوشی مورد نظر باید ابتدا به نیاز کاربری خود دقت کنید و بعد محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
به نظر شما از لحاظ اقتصادی کدام مورد ارزش خرید بیشتری خواهد داشت؟

سوالات متداول

گوشی موبایل شیائومی 13Ultra 5G چه مقداری شارژدهی دارد؟

در مطلب راهنمای خرید گوشی شیائومی به گوشی‌های خوبی از لحاظه کیفیت باتری اشاره کردیم. اما این گوشی شیائومی با باتری 5000 میلی‌آمپری کیفیت متفاوتی داشته حدود یک روز شارژ کامل دارد. البته این میزان شارژدهی برای استفاده نرمال خواهد بود و اگر کارهای سنگین مثل استفاده از بازی‌های حرفه‌ای را انجام دهید ممکن است این میزان شارژ در زمان کمتری تمام شود.

از بین گوشی‌های معرفی شده در راهنمای خرید گوشی شیائومی کدام مدل برای فیلم‌برداری و عکاسی حرفه‌ای مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت طبیعتاً گوشی پرچمدار کیفیت فیلم‌برداری و عکاسی بهتری دارد. برای مثال می‌توان گوشی‌های 13Ultra و 14Ultra را نام برد که یک گزینه عالی برای فیلم‌برداری است. اما اگر نیاز به گوشی با قیمت پایین‌تر باشد مدل‌های اقتصادی که کیفیت دوربین فوق‌العاده داشته باشند هم در این مطلب معرفی شده است.

آبتین کمالی

عصر آگاهی، زمانی است که دانش و اطلاعات، چون بارانی بی‌انتها، زمین خشک واقعیت را به گلستانی از امکانات و توسعه تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *